20. huhtikuuta 2012

Why is this so complicated...

Heippa!

Oon nyt viimeaikoina viestitelly hostmomin kanssa, lähinnä tulevista koulujutuista. Ongelmana on siis se, miten mä pääsisin meijän koulun Drill Teamiin eli siis tanssijoukkueeseen. Sinne on oikeesti kai tryoutsit, joihin mä en kuitenkaan pääse kun en siellä vielä oo ja taso on aika korkee eikä hostmom oo missään vaiheessa ollu kovin vakuuttunu,että mulla ois kovin suurta mahollisuutta siihen päästä. Se on sinänsä aika outoo, koska oon kuitenki tanssinu viimeset 12 vuotta ja kaikkee erilasta eikä ne edes tiedä, miten hyvä oon, koska ne ei oo nähny mun koskaan tanssivan. Mua onki alkanu välillä ärsyttää aika paljon, kun tuntuu, että yleensä vaihtarit on päässy kaikkeen mukaan tosi helposti, mutta mun kohalla mikään ei tunnu olevan mahollista vaikka kuinka yritän! Onko muut vaihtarit keskustellu näistä koulun harrastusjutuista tai mitä ootte ite ajatellu tekevänne?

Mun pitää nyt luultavasti lähettää niille joku video, missä tanssin, että se tanssivalmentaja näkee oonko tarpeeks hyvä ja sit viel jutella lisää niitten kanssa, koska asia on kuulemma tosi monimutkanen. Jenkit ottaa näköjään aika tosissaan kaikki nää koulun joukkueet, mikä on toisaalta ihan hyvä, mutta en tajuu miten tästä pitää käydä näin kauheeta vääntöö. Oikein mikään muukaan urheilulaji ei näytä onnistuvan, koska en oo ikinä harrastanu muuta ku tanssia. Saa nyt nähä pystynkö menemään yhtään mihinkään joukkueeseen vaikka kuinka yritän... Onneksi meijän talon lähellä on kuulemma juoksuratoja, joille voin mennä juoksemaan eli jos ei muu onnistu niin juoksen vaan siellä joka päivä ja treenaan tanssia yksin omassa huoneessani, etten ihan ruosteessa oo ku takasin Suomeen palaan.

Dancing
Vähän ilosempaa vaihtariasiaa, eli ens viikon sunnuntaina meille tulee käymään AFS:n vapaaehtonen, joka siis tekee sellasen kotikäynnin, missä se lähinnä kertoo sen omasta vuodesta ja vastaa kysymyksiin yms. Se vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä ja odotan innolla ens sunnuntaita! Tulee jotenki vielä konkreettisemmaks toi lähtö, kun joku oikeesti erikseen tulee meille juttelee siitä mun kanssa.
Viime viikon torstaina oli siis se ensimmäinen orientaatiotiaisuus Helsingin yliopistolla. Se kesti kolme tuntia, mutta musta siellä oli aika vähän asiaa eikä oikeestaan mitään uutta. Kivointa oli kuunnella vaihtareitten omia kokemuksia, mutta niitä oli ihan liian vähän. Kyllähän siellä nyt istu, mutta ois ollu parempi jakaa sekin maittain, että oltaisiin voitu kertoa asioista vähän tarkemmin eikä vaan yleisesti vaihtariudesta.

Siinä nyt tän hetken vaihtarikuulumiset, kesää odotellessa.... (:

~Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti