27. huhtikuuta 2012

HAPPYHAPPYHAPPY

Tänään on ollu ihana päivä! Ulkona on paistanu aurinko, on ollu tosi lämmin ja tuntu ihan kesältä. Kävin vähän juoksemassa, mutta tuli vähän väärinymmärryksiä niin lenkki jäi suhteellisen lyhyeks, mutta silti oli kiva juosta edes vähän. (:



Mua on viimeaikoina stressannu tosi paljon se, että miten pääsisin tulevan koulun Drill Teamiin eli tanssijoukkueeseen. Nyt asiassa tapahtu edistystä, kun hostmom puhu tanssivalmentajan kanssa. Valmentaja sano, että mä en pääse varsinaiseks jäseneks teamiin, mutta jos haluun, voin tulla manageriks eli sellaseks jäseneks, kuka ei esiinny missään kisoissa mutta osallistuu kaikille tunneille ja yhteisiin reissuihin yms. ELI periaatteessa pääsin siis Drill Teamiin, en vaan pääse kisaamaan, mutta mua ei haittaa kauheesti, koska halusin vaan päästä tanssimaan ja nyt se onnistuu joten oon tositositosi ilonen!!

Mun hostsiskolla on tänään 16-vuotis synttärit ja nyt ku oon vielä jutellu paljon hostperheen kanssa, tuntuu ihan että olisin lähössä jo huomenna. Toi sääki tekee osansa ku tuntuu ihan että on jo kesäloma. Sunnuntaina siis tulee käymään AFS:n vapaaehtonen vähän juttelemassa ja mua jotenkin alkaa jännittää sekin... Viime viikolla kävi pieni väärinkäsitys, kun olin sopinu sen kanssa, että sunnuntaina kävis iltapäivällä. No minä tarkotin tietysti tän viikon sunnuntaita, kun se oli kysyny käviskö joku päivä tällä viikolla. Hän oli kuitenki ymmärtäny, että mulle käy jo toi edellinen sunnuntai, ja kyllä hämmennyin kun sain lauantai-iltana viestin missä se kysyy, että käviskö jos se tulis huomenna klo 16-17. Kaiken lisäks mä luin sen viestin vasta kello 12 jälkeen yöllä, mutta pakko mun oli siihen keskellä yötä alkaa vastaamaan, että mä olin tarkottanu vasta tän viikon sunnuntaita enkä oo kotona tona edellisenä. Kyllä nolotti ilmottaa tollasta niin myöhään, mutta onneks se vaikuttaa tosi rennolta ja kivalta tyypiltä eikä sitä haitannu ollenkaan. Ens kerralla ku sovin tapaamisia niin ilmotan päivämäärän!! :D

Koulumotivaatio on nyt tosi alhaalla enkä jaksa ajatella mitään siihen liittyvääkään, mutta sitä en jaksa murehtia. Keskityn mielummin ens vuoden miettimiseen. Mun tuleva koulu on siis Jersey Village High School ja tuun olee siellä junior. Siellä menee luokkajako syntymäpäivän mukaan siten, että ketkä on syntyny ennen elokuuta ja minä tietysti oon syntyny 18. elokuuta eli oon just sen rajan alla. Mutta tää ei haittaa kauheesti, koska saan osallistuu promiin ja muihin tällasiin "senior-juttuihin" koska oon vaihtari! :) Koulu siellä alkaa 27. elokuuta mikä on tosi myöhään, mutta onpahan enemmän aikaa tutustuu perheeseen ja totutella elämään siellä ennen koulun alkua.

Kaikki tuntuu nyt järjestyvän ihanasti ja on koko ajan tosi hyvät fiilikset. (paitsi kun pitää istua täällä Suomessa koulunpenkillä ja vaan odottaa ens vuotta...) Tulee vaan kauhee ikävä mun rakkaita kissoja, joista pitää olla koko vuosi erossa :(

My Baby Loves The Camera












Tiistaina onkin jo vappu ja ihan just voi sanoo että 3 kk lähtöön! Hauskaa vappua kaikille ja kivaa kevään jatkoa!! (:

Sara

3 kommenttia:

  1. Anonyymi4/27/2012

    Sara ihana päivitys =) ! Tuli hymy huulille niinku susta aina <3 aijaa pienii väärinymmärryksii miten nii :D:D:D: ! OISIT VARMAA KERTONU TÄST DRILL TEAMIST TÄNÄÄ, IHANA JUTTU!!!!! ONNEEE <3 puhutaa lisää su. X

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo niinpä! :D nähään huomenna <3

      Poista
  2. Anonyymi4/27/2012

    ps houston 28 c........

    VastaaPoista