26. lokakuuta 2012

Baby give me one more night!

Päivä jota odotan enemmän ku uskottekaan, 6. marraskuuta, pressanvaalit vihdoinkin! Nää vaalit on ainoo asia, josta puhutaan telkkarissa, radiossa, koulussa, ihan joka paikassa ja mä oon niin kyllästyny koko aiheeseen. Oon aina vihannu politiikkaa ja varsinki ku puolet porukasta ei oikeesti ymmärrä politiikkaa kunnolla, mut haluu silti puhuu siitä ja vaikuttaa fiksulta, mulla ei riitä kiinnostus sen kuuntelemiseen. Täällä on jopa pihoilla kylttejä sen mukaan ketä ihmiset kannattaa ja missään ei oo turvassa vaalihössötykseltä. Mut enää viikko ja se on ohi, mulle on ihan sama kumpi voittaa kunhan tää on ohi!

Mä oon tosi innoissani, koska Maroon 5 tulee Houstoniin maaliskuussa ja mä niin haluun mennä sinne! Mä toivoinki et tulis tilaisuus päästä jolleki keikalle tän vuoden aikana, joten oon tosi ilonen! :)
Viimeset kaks viikkoo, en ees tiiä mitä oon tehny. Eilen kävin kattomassa meiän koulun musikaalin ja oli yllttävän hyvä, täällä on tosi hyvii laulajia! Sen lisäks mun elämään on mahtunu band contesteja ja football pelejä + aina yhtä ihanaa koulua.
Elämä täällä on ihanaa vaikken ees tekis mitään ihmeellistä, oon vaan niin rakastunu tähän paikkaan et kaikki tuntuu kivalta täällä. Mä oon nyt jo alkanu pelkäämään sitä hetkee, kun pitää palata takas Suomeen, vaikka mulla on vielä koko vuos edessä. Koitan vaan olla miettimättä sitä ja elää täysillä siihen asti kunnes se hetki oikeesti koittaa.
Läksyt tappaa mut, en tajuu miten jenkit pystyy tekemään niitä näin paljon! Mä teen vaan ne läksyt, jotka on ihan välttämättömiä enkä mitään extraa ja silti tää määrä on ihan liikaa mulle. Koulu on periaatteessa helpompaa täällä, mut sut pakotetaan tekemään töitä tai et pääse kursseja läpi, vaikka sä saisit kokeesta täydet. Koitan vaan ajatella, että on hyvä oppii opiskelemaan kunnolla ja sen voimalla saada kaiken tehtyy.

En oo kuullu mitään kovin ihmeellisii kysymyksii täällä, mut ajattelin silti listata muutamia, joita nyt tulee mieleen.
  • Suomi on UK:ssa, right?
  • Asutko lähellä Dublinia? (koska Suomi on Briteissä)
  • Auuko One Directionin jäsenet sun naapurissa? Onks ne sun serkkuja?
  • Ootko ikinä nähny mustaa ihmistä?
  • Ootko nähny aasialaista?
  • Onko teillä McDonald'sille suomenkielinen nimi?
  • Tiiätkö mikä on Harry Potter?
  • Osaatko puhuu suomee?
  • Miten mun nimi sanotaan suomeks?
  • Katotteko amerikkalaisia tv-ohjelmia? Dubbaatteko ne aina?
  • Onko Suomessa kaktuksia?
  • Onko sielläkin uima-altaat melkein kaikkien pihalla?
  • Onko teillä kännyköitä?
  • Ootko ennen kuullu amerikkalaista musiikkii?
  • Syöttekö te joka päivä kalaa?
  • Miten te voitte ajaa autoilla, jos on lunta?
  • Onko Suomessakin näin kylmä? (25C)
  • Onko Suomessa lehmiä?
  • Mikset sä voi vaan jäädä tänne?
weheartit.com
...and my heart is here, kuva weheartit.comista
Meilläkin on täällä alkanu sää viilenemään, tänään oli tosi kylmä, ei välttämättä ees 20C. Huomenna jatkuu sama linja, mutta sitten pitäis ainaki jonkun verran lämmetä takasin. Kaikki käyttäytyy ku ois pakkasta, vaikka on 20 lämmintä, Suomessa sitä kutsutaa kesäks... No, ei tarvii ainakaan pelätä lunta. Enjoy your snow! :)

<3 Sara

7 kommenttia:

  1. Anonyymi10/27/2012

    Sul on niiin ihana blogi :)

    VastaaPoista
  2. Elämä täällä on ihanaa vaikken ees tekis mitään ihmeellistä, oon vaan niin rakastunu tähän paikkaan et kaikki tuntuu kivalta täällä. Mä oon nyt jo alkanu pelkäämään sitä hetkee, kun pitää palata takas Suomeen, vaikka mulla on vielä koko vuos edessä. Koitan vaan olla miettimättä sitä ja elää täysillä siihen asti kunnes se hetki oikeesti koittaa. <<<< !!!!!!!

    VastaaPoista
  3. ihana paivitys ja kivat noi kysymykset! oot rakas <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi11/25/2012

    tää blogi on niiin ihana :)! oon itekki menossa vaihtoon jossain vaiheessa :)mut miten sul on et ootko koko vuoden samassa perheessä vai vaihatko perhettä muutaman kk välein?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! (: mä oon koko vuoden samassa perheessä onneks, tuntuis ihan hirveeltä vaihtaa perhettä! täällä tuntuu niin kodilta ja perheestä tulee tosi nopeesti älyttömän tärkee. joilleki se saattaa tietty sopii mut ite en kyllä haluis vaihtaa!

      Poista