20. syyskuuta 2012

Life is good!

On vähän jääny tää blogin kirjottaminen kun koko ajan on niin paljon tekemistä, mutta koitan ehtii pitää tätä yllä. Time is just flying by, en voi uskoo et on jo 20.9.

Kouluu on nyt takana melkein neljä viikkoa ja kaikki sujuu hyvin. Oon vaihtanu kaks kurssia, matikan vaikeempaan ja tech theaterin teen leadershipiin. En tykänny tech theaterista ollenkaan, mutta ei toi teinijohtajuuskaan vielä oo innostanu. Se oli kuitenki ainoo kurssi mihin pystyin vaihtaa, joten näillä mennään. Läksyjä tulee ihan liikaa ja ne viekin kaiken mun vapaa-ajan, mut ehkä tästä on hyötyy sit Suomessa ja jaksan opiskella siellä paremmin.

Mun viimeset kaks viikkoa lyhyesti, koulua, koulua, koulua. Viime viikon torstaina oli toinen football game, mutta koko päivän sato kaatamalla ja ukkosti, joten se vähän latisti tunnelmaa. Mulla oli kuitenki kivaa, koska nyt mulla on homecoming date. Mä tiesin oikeestaan jo etukäteen, että se aikoo pyytää mua, koska se pyys mun hostsiskoo kysymään multa suostuisinko jos se kysyis, mutta en tienny koska se aikoo kysyy ja miten. Se oli tehny kyltit joissa luki "Will you go to homecoming with me?" ja mun nimi ja se pyys sen kavereita pitää niitä siellä football pelissä, se oli tosi sulosta. Miks suomalaiset ei voi olla tällasia!
Homecomingiinkin on enää kaks viikkoo eikä mulla oo ees mekkoo vielä, mutta sunnuntaina me mennään mekko-ostoksille Marieken kanssa, it'll be fun! :)
I love Perdita
Viime viikonloppuna me mentiin Lubbockiin tapaamaan hostveljee ja kattomaan sen college football peliä. Lubbock on toisella puolella Texasia ja siellä sää on ihan toisenlainen kun Houstonissa, meillä on aina tosi kosteeta ja kuuma, siellä taas on kuivaa ja kylmempää. Mä rakastuin siihen campukseen, se oli niin nätti ja hieno! Ja se stadion oli ihan valtava, mutta silti täynnä ihmisiä. Peli kesti 3,5 tuntia eli oli tosi pitkä, mä luulin ettei se ikinä loppuis! En oo vieläkään footballin ystävä, se vaan on tosi tylsää. Ainoo syy miks tykkään mennä niihin peleihin on muut ihmiset siellä. Mut oli tosi kiva nähä Austinia pitkästä aikaa ja oli tosi hauska viikonloppu. (:

 Miten mulla ei nyt ookaan mitään kirjotettavaa mielessä kerranki ku ois aikaa... Lauantaina on taas football game ja ennen sitä hostmomin setä tulee käymään ja pääsen tapaamaan sen. Kaikki menee nyt vaan tosi hyvin, oon saanu koulusta parempia kavereita ja elämä on tosi kivaa täällä. Toivottavasti jatkuu samanlaisena!
Edit: Mä tiesin et unohdin jotain, mun tukihenkilö tulee meille illalliselle huomenna. Tää on eka kerta kun se ottaa muhun yhteyttä, vaikka sen pitäis jutella mun kanssa joka kuukaus ja varmistaa että kaikki on hyvin. Hienosti oon kuitenki pärjänny ilmanki sitä, joten ei toi niin paljon haittaa, kiva päästä kuitenkin tapaamaan sekin! :)

-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti