27. syyskuuta 2012

Seven weeks

Viime perjantaina tosiaan tapasin mun tukihenkilön, joka oli tosi mukava, mutta en oo vielä tuntenu että tarttisin sellasta täällä. Se kuitenkin lupas, että voidaan mennä kattomaan yhessä balettia jos haluun ja se kuulostaa ihan kivalta. En usko että jatkossakaan pidetään kauheemmin yhteyttä, mutta on aina kiva tietää, että on henkilö jolle soittaa hätätilanteessa.
Sunnuntaina käytiin ostamassa mekot homecomingiin ja tykkään mun mekosta tosi paljon. Kaikki mekot maksaa muuten noin 25 dollarii täällä, ei Suomesta kyllä 20 eurolla mekkoa saa... Ens viikko onki jo homecoming viikko ja mä en vieläkään tiiä mitä aion tehä dress up -päivinä, mut ehkä mä keksin jotain.

En tiiä miks, mutta tosi monet luulee että Suomi on Iso-Britanniassa... Sen takii oon kuullu monta kertaa kysymyksiä One Directionista, esim. tunnenko ne ja asunko lähellä niitä. Ja jotkut on vaan luullu että oon britti, jos ne ei tiedä mistä oon kotosin. Osa on kyllä luullu että sanon England kun oikeesti sanon Finland, joten se aiheuttaa hämmennystä.
Teen leadershipissä meiän täytyy pitää puheita ja mun eka puhe oli musta ittestäni. Ihan vaan sen takia että mä voin, mä alotin mun puheen kertomalla ettei Suomessa oo sähköä ja jääkarhuja kävelee meiän iglujen vieressä, ja ne oikeesti USKO sen! Oli hauska kattoo ihmisten reaktioita kun ne oli ihan järkyttyneitä Suomen karuista oloista, kyllä mä sitten kerroin ettei se oo totta, mutta hyvin ois menny läpi.

Multa on myös kysytty monta kertaa, jouduinko ostamaan kaikki vaatteet täältä, että voin pukeutuu samalla tavalla ku jenkit. Ja tähän täytyy sanoo, ettei kaikkien tyylitaju oo ihan parasta luokkaa täällä, jotkut pukeutuu tosi kivasti mutta suurin osa ei todellakaan. Että joo, en ostanu vaatteitani täältä, koska Suomessa käytetään vaan turkiksia. Oon huomannu, että pukeudun tosi värikkäästi täällä, mikä on tosi outoo koska en tehny sitä Suomessa, oh well ihan piristävää.

Tässä ei nyt oo kuvia, mutta tulin vaan pikasesti päivittelemään tilannetta. Lauantaina on eka AFS orientaatio saapumisen jälkeen, ei oikeestaan ees huvittais mennä sinne mutta se on pakollinen, joten... Ei mulla muuta tällä kertaa, nyt vaan ilosena kohti homecoming viikkoa!

-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti